Re: Chybky v prekladu gnome dvb

Ahoj

Jak se mi zda, preklad gnome-dvb je tvoren v ramci Launchpadu [0], ne v
Damned lies [1]. Preklad vytvoril Jiri Jindra [2], zkusil bych se
domluvit s nim.

Ja osobne s Launchpadem nepracuji a ani nemam s timto nastrojem
zkusenosti. Mozna se ozve nekdo z kolegu prekladatelu GNOME, ktery s
timto nastrojem pracuje, ohledne napravy. Vubec nevadi, ze jste poslal
zpravu k nam do konference, naopak.

Chyby gnome-dvb lze hlasit take primo do launchpadu [3]. Zkuste
navrhnout, jak by mely preklady Vami zminovanych retezcu v cestine znit
(predpokladam, ze se v praci s nastrojem orientujete a vite, co by tma
spravne melo asi byt), pokud chcete (a nevite jak), udelam pro Vas diff
oproti aktualnimu prekladu, ktery muzete k hlaseni o chybe prilozit, coz
by melo napravu urychlit (funguje to trak v launchpadu, nebo je zvykem
rovnou opravovat preklady?).

[0] https://translations.launchpad.net/gnome-dvb-daemon
[1] http://l10n.gnome.org/teams/cs
[2] https://launchpad.net/~j-jindr