Re: [team-gnome-gr] Μεταφραστικές εκκρεμότητ ες

--- Στις Σάβ., 04/10/08, ο/η Nikos Alexandris <nikos alexandris uranus uni-freiburg de> έγραψε:
Από: Nikos Alexandris <nikos alexandris uranus uni-freiburg de>

On Fri, 2008-10-03 at 23:19 +0100, Simos Xenitellis wrote:

[...]

> [...]
ελληνικό και.

βίντεο" ή "Εφαρμογές Ήχου και
> Βίντεο" ;
>
> Εδώ έκανα ένα σφάλμα. Η πρότασή μου είναι
για σκέτο "Ήχος ϗ βίντεο".
> Δηλαδή, όταν πατάς Εφαρμογές (στο βασικό
μενού), να υπάρχει η επιλογή
> "Ήχος ϗ βίντεο" αντί "Ήχος &
βίντεο".

> Σίμος

[...]

Σύμφωνοι επειδή το "Ήχος και Βίντεο"
είναι πιο σύντομο.
Νίκος
Έχουν γίνει κάτι αντίστοιχες προτάσεις για το 2.24 που οι
μεταφραστές να έχουν ως οδηγό.

http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:proposalsgnome224

ελπίζω να συμφωνείτε ώστε σιγά σιγά να υλοποιηθούν.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr