[gnome-nl] FOSDEM

Goeiemiddag iedereen,

Over een zestal weken (25-26 feb) is het weer zover:

<rubenv> wie gaat er trouwens naar FOSDEM?
<pvanhoof> moi, natuurlijk, rubenv
<pvanhoof> iedereen moet daar heen he :)
<reinouts|away> rubenv: gooi eens een mailtje over de gnome-nl list
<pvanhoof> dat is toch HET event in benelux :)

Alle info staat als gewoonlijk weer op http://www.fosdem.org/

Als gewoonlijk heeft GNOME weer z'n eigen devroom, met als topper (naar
mijn mening toch): Jeff Waugh!

Wie gaat?

Ik herinner me vorig jaar men eerste FOSDEM, waar ik wonderbaarlijk een
heel deel mensen herkende die ik nooit eerder gezien had (onder andere
BBB, had ik geweten dat die dezer dagen niet meer op het Europese
continent zou zitten, dan had ik hem wel een voorschot bier bezorgd).

--
Ruben Vermeersch (rubenv)
http://www.Lambda1.be/