Re: [gnome-nl] euro teken

P�on, Jan 30, 2006 at 12:03:47PM +0100, Reinout van Schouwen skrev:

> Inderdaad. Ik begrijp het gedoe met die octale representaties ook niet
> helemaal. Alle UTF-8 tekens kunnen zonder meer in een .po file worden
> opgenomen, zolang je in de header maar de charset goed aangeeft.

Klopt! Voor .po files is het niet zo'n probleem; die hebben toch een header
voor de encoding. Voor C source files ligt het iets anders. Je kunt daarvoor
beter de octale representatie gebruiken voor strings die in de code
voorkomen. Persoonlijk vind ik dat je dan beter consequent kunt blijven en
overal de octale representatie moet gebruiken.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

laat toch eens die god los :: het is zonde van de tijd              -- monza