[gnome-nl] Vertalers gezocht voor SUSE 10.2

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Rinse de Vries, en ik ben coördinator
voor de GUI-vertaling van KDE en SUSE in het Nederlands.

Rond december wordt SUSE 10.2 verwacht, en de vertaling daarvan is inmiddels
van start gegaan.

Hiervoor zoek ik enkele vrijwilligers die mee willen helpen dit voor elkaar te
krijgen. Bij om de GNOME-specifieke uitbreidingen van SUSE 10.2 te vertalen,
zodat die consistent zullen zijn met de rest van deze werkomgeving, of het
verder vertalen van YaST.

Wie van jullie heeft tijd/zin/beide en kan meehelpen bij dit project?
Graag antwoorden met een CC naar mij toe, omdat ik geen lid ben van deze
lijst.

Alvast bedankt voor jullie bijdrage!!

Vriendelijke groet,
Rinse de Vries