Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

Ja!!
DAar zit een probleem. Tot mijn stomme verbazing maakt X geen
xsession-errors file aan!. Noch in de root directory noch in de user
directory (gezocht met locate). Misschien is X ook niet helemaal
compleet. Hij heeft al grote moeite met de combinatie van mijn
video-kaart (nvidia GEForce4 MX 4000 AGP) en mijn LCD-monitor (gewone
vanilla obscuur Taiwanees merk:IMAX). Alleen de vesa-driver werkt goed.
Noch de propietory drivers noch de Xorg driver (nv) willen de monitor
goed aansturen.
Foutmelding is dezelfde en een xterminal krijg ik niet gestart vanuit
een console. Ik ben wat spaarzaam met restarten want het is een
"productie"-systeem (er draaien nogal wat servers in de background en
die kan ik goed bedienen met Webmin vanaf een andere systeem).
Maar ik ga nu maar toch rebooten en laat je het resultaat weten.
Joep