Re: [gnome-no] Hytte i marka

On 2 Dec 2002, Christian Fredrik Kalager Schaller wrote:

> Vi har diskutert å ha en GNOME multimedia samling i Oslo i vinter. Det
> er ca. 10-15 GStreamer + Rhythmbox + andre hackere som kunne tenke seg
> å komme. Jeg lurer i den sammenheng på om noen av dere vet om en
> forenings hytte eller lignende i Oslomarka (helst i nærheten av
> frogneseteren) som har strøm og som det er mulig å leie for en ikke helt
> vill pris.  Jeg kommer til å ringe en del rundt på egenhånd de neste
> dagene, men gode tips er sterkt ønsket.

Her er en oversikt over studenthyttene i nordmarka:
http://www.sio.uio.no/aktiv/hytter/hyttepris.htm
http://www.sio.uio.no/aktiv/hytter/

De fleste er i gåavstand fra Frognerseteren (dersom man klarer å gå i en
time). De jeg har vært på tidligere har det vært strøm på. KSI-hytta,
Studenterhytta, Farmasihytta og Tannlegehytta har iallefall strøm.
Tannlegehytta har til og med discolys! :)

- Henning

"Outlook har den sideeffekten at det også kan brukes til å sende mail."
 - Gisle Hannemyr, Universitetslektor