Re: =?ISO-8859-2?Q?P=F8eklad?= User Guide

Jakub Lepic <j lepic post cz>, Thu, 3 Sep 2009 11:46:30 +0200:

> Zdravím všechny,
>
> rád bych se připojil k překladu Gnome.

Výborně, každá pomoc je velice vítána, tím spíše, čím více se blíží vydání
GNOME 2.28. :-)

> Mohl bych si na začátek vzít část "Working with Files" v uživatelské
> příručce? Jestli jsem všechno správně pochopil, je to v
> "user-guide.master.cs.po".

Ano, ten katalog je automaticky synchronizovaný s anglickým zdrojovým XML,
stačí stáhnout a po dokončení překladu zase nahrát na:

http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-user-docs/master/user-guide/cs

Lucas Lommer tam přímo vyzývá ke spolupráci, takže si dovoluji odhadnout,
že nebude proti. Ale počkejme si na jeho odpověď. :-)

Zdraví
Petr Kovář