Re: [team-gnome-gr] Problem

2010/10/10 Georgios Stefanakis <george stefanakis gmail com>
Προσπαθώ να ανεβάσω το αρχείο .po που έχω μεταφράσει ως τώρα.  Όταν πάω
να το κάνω upload μου λέει ότι υπάρχει ένα σφάλμα.
.po file does not pass 'msgfmt -vc'. Please correct the file and try
again.

Σε terminal δίνω την εντολή msgfmt -c dia.dia-0-97.el.po
και παίρνω την εξής απάντηση:
dia.dia-0-97.el.po:382: `msgid' and `msgstr' entries do not both end
with '\n'
msgfmt: found 1 fatal error

Ανοίγω το gtranslator πηγαίνω στην γραμμή 382 να δω τι σφάλμα υπάρχει
αλλά δεν βρίσκω κάποιο σφάλμα.

Είδα την αρχική μετάφραση και το πρόβλημα πρέπει να υπάρχει με το μήνυμα της άδειας GPL.
Αυτό είναι ήδη μεταφρασμένο οπότε γενικά το λαμβάνεις από τη σχετική σελίδα στο wiki.gnome.gr.

Το πρόβλημα έχει να κάνει με την αλλαγή γραμμής. Στο gtranslator μπορείς να δεις στο αρχικό μήνυμα
τους χαρακτήρες αλλαγής γραμμής που μοιάζουν με  <--|. Θα διαπιστώσεις ότι στο τέλος του μηνύματος στα αγγλικά
υπάρχει ο χαρακτήρας αυτό. Αυτό σημαίνει ότι στη μετάφραση πρέπει να αφήσεις στο τέλος μια κενή γραμμή,
και είσαι εντάξει.

Σίμος