gnome-photos - master

Sziasztok,

gnome-photos – master – help (Magyar) állapota mostantól: „Átolvasás”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-photos/master/help/hu

Átnéztem, két megjegyzés:
msgstr "Egy bizonyos albumban található fénykép megnyitásához:"
msgstr "A <gui style=\"tab\">Albumok</gui> fül kiválasztása."
Ilyenkor nem jó ez a semleges stílus, ez egy felsorolás lesz, itt bátran felszólító módban lehet utasítani a
juzert, hogy mit csináljon. Tehát a második mondat inkább ilyen legyen:
msgstr "Válassza az <gui style=\"tab\">Albumok</gui> fület."

Másik, hogy itt:
msgstr ""
"A fényképeket vagy albumokat a <gui style=\"tab\">Legújabb</gui> vagy az "
"<gui style=\"tab\">Albumok</gui> fülön keresztül jelölhetjük kedvenceknek."
a T/1-es szakácskönyv stílus se szokásos, az előzőhöz hasonlóan mindig E/3-at használunk (:)):
msgstr ""
"A fényképeket vagy albumokat a <gui style=\"tab\">Legújabb</gui> vagy az "
"<gui style=\"tab\">Albumok</gui> lapon jelölheti meg kedvencként."

Illetve apróságokat javítottam (Pl. a tab fordítását inkább változóvá tettem: kattintson a Kedvencek fülre,
ekkor megjelenik a Kedvencek lap), összességében szép munka, köszönöm.

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.