Re: gnome-nl Abi 2.2 NL

Ruimte is er genoeg, desnoods kunnen we overwegen Win32-versies van Gnome
programmas erop te zetten (zelfde principe hadden we met UbuntuLive, dat
wat truukjes heeft van TheOpenCD.

Anyway, vecht het maar verder uit, mij maakt het niet veel uit. Hoe zit
het trouwens met agnubis? Als jullie suits over willen halen dan kun je
niet zonder powerpoint-clone :)