[gnome-nl] GNOME menu

Hallo iedereen,

Behalve "Places", waar we nog steeds geen vertaling voor hebben die iedereen tevreden stelt, zit er nog een nieuw menu in het GNOME 2.10 paneel: Desktop. Momenteel is dat 'werkomgeving' maar als naam voor dat menu vind ik het eigenlijk wat aan de lange kant.

We hebben al eens eerder een discussie gehad over de vertaling van dit woord en de meerderheid was toen voor 'bureaublad', maar in deze specifieke context weet ik het zo net nog niet. Ik zit te denken om er gewoon 'omgeving' van te maken. Wat denken jullie?

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl			mobile phone: +31-6-44360778