RE: Flaw in Plans for World Domination

On Sun, 17 Sep 2000, Franck Martin wrote:

> L'important est de pouvoir poster un message dans cette liste sans demarrer
> un guerre d'e-mail parce que le message n'est pas ecrit en Anglais...

Så i følge dig er det helt i orden at jeg skriver på dansk?  Det er jo nu
engang det sprog jeg selv føler mig mest hjemme på :)

> Si les
> gens sur cette liste comprennent qu'il y a d'autres langues,

Det tror jeg nu nok de /har/ forstået i forvejen.

> cela sera plus
> facile pour tout les developpers du globe de pouvoir s'exprimer librement.

Her tager du fuldstændig fejl.  Det var dog ualmindeligt tåbeligt og
ugennemtænkt.  Det kan jo nok være at det er nemmere for dem der /skriver/
at kunne skrive helt frit (og det kan de mest sprogsvage jo ikke alligevel
- dem der kun kan deres eget sprog er s'gu nok også dem der skriver det
dårligst) - men hvad med alle dem der skal læse det?

> Neanmoins je pense que le code doit etre ecris en anglais, noms de variable
> en anglais, etc...

Okay, det var da altid noget, så var du ikke gået helt galt i skoven
alligevel :)

> La liste de distribution, pourrait etre configure de telle maniere que l'on
> puisse souscrire a plusieurs versions, en langue differentes...

ak, ak, ak :(

> Voila, juste un idee....
>
> If you don't understand, use the fish!

I lige måde.

-Peter

And Visual Basic programmers should be paid minimum wage :)
	-- Jeffrey Straszheim (on comp.lang.functional)